Nowe zasady programu Dobry Start

Zmieniają się zasady programu „Dobry Start”, w którym wsparcie w wysokości 300 zł otrzymuje każdy uczeń rozpoczynający rok szkolny. 

Składanie wniosków na nowy rok szkolny będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych, a nie Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Warto zaznaczyć, że dla rodziców, którzy do tej pory składali wnioski o świadczenie poprzez bankowość elektroniczną, PUE ZUS oraz system Empatia, zmiana będzie niewidoczna, ponieważ z ich perspektywy składanie wniosków odbędzie się dokładnie w takim samym trybie.

Wnioski na rok szkolny 2021/2022 można składać od 1 lipca 2021 r.: przez portal informacyjno-usługowy Emp@tia, przez bankowość elektroniczną, przez portal PUE ZUS.

rt

Sprawdź również…

Skip to content