Pierwsza pomoc dla konsumenta
Nie wiesz, jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się, jak skutecznie dochodzić swoich praw? Pierwszą pomoc uzyskasz na Infolinii Konsumenckiej 801 440 220 / 22 290 89 16.
Fundacja Konsumentów prowadzi Infolinię Konsumencką dostępną w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00.
Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po bezpłatną poradę prawną, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora. Porad nie udziela się przedsiębiorcom.
Warto również pamiętać, że w Starostwie Powiatowym przyjmuje powiatowy rzecznik konsumenta, który udziela pomocy i porad mieszkańcom powiatu – pokój 101, I piętro, tel. 95 7637028.
red., rt